MAFIA blog: Eminem - Just Lose It


Eminem - Just Lose It

Download hier !

At 16:02, Anonymous Anoniem said...

heyhey mense met vincent of vinny ik ben een gooie fan van em ik kom zelf ook uit amerika en ben naar al zijn concerten geweest en alsje en brief wil sturen naar eminem dan kan dat het is kijk maar der onder en ik zweer het is niet fout ik heb hem heel vak een brief gestuurd en hij heeft geantwoord elke keer met zijn handtekening en ik heb encore van hem gekregen omdat ik hem elke week en brief sturr al 3 jaar en als je hem vraagt voor de cd dan krijg je het masschien wie weet maar ik ga weer mazzl alle fans van eminem en just lose it is en toffe clip want hij zet michel jaksen voor schuut


Eminem
c/o Interscope Records
10900 Wilshire Blvd, Suite 1230
Los Angeles, CA 90024  

Posted by vincent garcia

 
At 19:56, Anonymous Anoniem said...

I am kimberley a large supporter of eminem I a photograph will gladly have with handtekenig on of eminem and et address where I can write to him 

Posted by kim

 

<< Home