MAFIA blog: Ferrari vs Lamborghini


Ferrari vs Lamborghini

Nederlanders testen hun bolides uit op de snelweg. Kleine nalatigheid : de nummerplaten zijn leesbaar. Filmpje

At 13:12, Anonymous Anoniem said...

Nummerplaten doen er niet toe! je bent pas strafbaar als je op HETERDAAD gepakt wordt.... En aangezien er niemand een Enzo bij kan houden pakken ze deze jongens toch niet! 

Posted by B.

 
At 16:16, Anonymous Anoniem said...

eikels  

Posted by Anonymous

 
At 16:17, Anonymous Anoniem said...

eikels 

Posted by Anonymous

 
At 16:30, Anonymous Anoniem said...

hehe, leuk om weer te zien. Heb hier nog de full version van 150MB liggen, goeie shit. :D 

Posted by broodrooster

 
At 20:48, Anonymous Anoniem said...

NOuuu das een BEEETJE laate post zeg..:P

heb het all maanden geleden op Jaggle gezien.. 

Posted by SyriX

 
At 21:01, Anonymous Anoniem said...

Hallooooo boven de 200 km/u zegt die man in die Enzo 8-) volgens mij kan die nie rijden :s met zo'n Enzo gaje gemakelijk 280km/u 

Posted by Yo man

 
At 09:32, Anonymous Anoniem said...

Volgens mij was in het nieuws, dat die bakken helemaal niet van hun waren, maar gehuurd dus...

 

Posted by Mac

 
At 09:47, Anonymous Anoniem said...

vind toch je maar weinig zie op te teller van de snelheid.... en het is toch ook een beetje ontverandtwoord ook vind ik op zulke snelheden kan je nooit optijd uitwijken voor iemand die het zelfde vak op gaat zelfs de beste racer zou het niet kunnen dus echt onverantwoord vind ik het, wat wil je als je zo een duren auto heb en de mensen er echt niet meer na omkijken dan moet je wel iets doen om nog in het belang te staan...... 

Posted by LionHeart

 
At 10:58, Anonymous Anoniem said...

@ Yo man: ze gaan gelijk wel 290 op een gegeven moment. Niets nerveus volgens mij dan :-) 

Posted by Karlito

 
At 13:25, Anonymous Anoniem said...

Dat ze hun eigen tebarsten rijden , flikkers !!  

Posted by Anonymous

 
At 13:57, Anonymous Anoniem said...

Wat boeit t of die bakken van hun gehuurd zijn of niet, ze knalle wel ff 290 op de snelweg, dat wil ik jullie wel eens zien doen, beetje onverantwoord wel maaja boeejend!! 

Posted by Nikkel

 
At 16:53, Anonymous Anoniem said...

Lijpe shit 

Posted by MarCy

 
At 03:06, Anonymous Anoniem said...

'T zijn een stelletje sukkels. Als ze achter mij hadden gereden, was ik bovenop de rem gaan staan en had ik gehoopt da ze achterop waren geklapt. mongolen ! Met dr gehuurde kutbakken. Aandacht tekort ofzo ?! 

Posted by Anonymous

 

<< Home