MAFIA blog: DC++


DC++

DC++ !! Is een prog waarmee u alles kan vinden die u wilt downloaden. Servers om zot te worden . Hoe het werkt ? 1) click op het computer schermke links bovenaan en kies een server 2) Eens een server gevonden doet u CTRL+S , en voer iets in die u wilt downloaden . Have fun . click hier .

At 18:06, Anonymous Anoniem said...

Misschien ideetje om een eigen Mafia Hub op te zetten? 

Posted by Evert

 
At 18:29, Anonymous Anoniem said...

Is een prog waarmee u alles kan vinden die u wilt downloaden.

mooie zin :D 

Posted by mosh

 
At 18:41, Anonymous Anoniem said...

Als er fouten in mijn zinsbouw zit , gelieve mij te excuseren , ik ben als franstalig opgevoed en ik ben niet echt naar een nederlandse school geweest . 

Posted by satanreleased

 
At 18:50, Anonymous Anoniem said...

eindelijk dc++ op de mafia site :-)
dit is echt wel een goed download programa je moet wel zorgen als je bij telenet zit dat je niet teveel upload hebt ;-) (je upload afsluiten zal op de meeste hubs niet pakken) 

Posted by eindelijk dc++

 
At 19:01, Anonymous Anoniem said...

sorry hoor maar asl ik op click hier druk krijg ik op die site geen computerbeeld schermpje links boven aan te zien ,waar servers op staan.

of zijn al die bloken onder elkaar servers van verschillende landen?????

groete krizzzoo 

Posted by kris

 
At 19:02, Anonymous Anoniem said...

met programma's als netlimiter kun je altijd je upload blocken op maximaal 1 kbps
kun je je hele schijf delen, met zo goed als geen upload

werkt goed, ik doe het al een jaartje of wat :) 

Posted by koekie

 
At 19:05, Anonymous Anoniem said...

ik weer hier, niet allemaal gaan blocken nu he, zo sloop je wel p2p netwerken :P 

Posted by koekie

 
At 21:03, Anonymous Anoniem said...

Iemand een idee hoe je in het netwerk van de kuleuven (kotnet) nog iets kan downloaden? DC++ werkt nie hier :(

Mercikes !!! 

Posted by Robbie

 
At 21:06, Anonymous Anoniem said...

Heej dc++ is de shit mense, alleen upc heeft in nederland alle direct connect protocollen geblocked.
Met nu een max. download van ongeveer 10kbytes p/s, was eerst dus gewoon max. 500kbytes downloade.... en in de meeste hubs is trouwens geen netlimiter toegestaan...
Maar een Mafia hub zou wel okee zijn ... de mmzl 

Posted by Mr.9MM

 
At 21:30, Anonymous Anoniem said...

Robbie: Kunt ge nie andere poort instellen in dc++, waardoor ge die beperking van kotnet kunt omzeilen? Missch hebben ze gewoon standaard een paar poorten die veel door p2p programma's worden gebruikt geblokkeerd.

(BTW. Lang leve Ugent!) 

Posted by Piedro

 
At 00:31, Anonymous Anoniem said...

@kookie: probeer eens zaken als mirc, ares, soulseak,... alternatieven genoeg dus in Leuven en als je een andere poort gebruikt kan je ook nog vele andere toepassingen draaien 

Posted by Cornholiage

 
At 15:01, Anonymous Anoniem said...

nog nooit last gehad dat netlimiter niet toegestaan was op een hub, netlimiter is gewoon een stukje software dat volledig los draait van dc, als een hub dat niet zou toestaan zou daar een knap stukje spyware in zitten dus :)

@cornholiage: dc werkt hier gewoon hoor, ik heb niet echt een alternatief nodig... mirc werkt niet bij mij trouwens 

Posted by koekie

 
At 21:40, Anonymous Anoniem said...

biw
ik heb vroeger ook netlimiter gebruikt maar dat werkte niet als je op grote hubs of op meerdere hubs zit.
en het was zo eenmaal ik netlimiter had geinstaleerd moest ik het altijd openen om op dc++ te kunnen 

Posted by gua_ould eindelijk dc++

 
At 22:51, Anonymous Anoniem said...

hij geeft telkens aan dat ik niet genoeg share, maar hoe kan ik dat dan instellen want ik heb hier een genoeg om te sharen... 

Posted by sam

 
At 22:52, Anonymous Anoniem said...

domme vraag ik ben er nu al achter:p 

Posted by sam

 
At 01:01, Anonymous Anoniem said...

Programma warmee ik 1,5 jaar geleden all heb gewerkt..

old news.. :) 

Posted by SyriX

 
At 13:24, Anonymous Anoniem said...

wat heeft iedereen hier toch tegen netlimiter?
gewoon http://www.netlimiter.com/
installeren, crackje opzoeken, dc++ blocken op 1 kbps, aanvinken dat hij automatisch opstart als je je pc aanzet, en je merkt er nooit meer wat van

alleen dat dc niks upload, ook op grote hubs geen probleem :) 

Posted by koekie

 
At 13:35, Anonymous Anoniem said...

ik heb een mafia hub gestard >>

dynamicable.no-ip.org

de eigenaren van mafia ! wil ik operator maken
mail me a u b to : dynamicable@hotmail.com 

Posted by MrC

 
At 14:53, Anonymous Anoniem said...

@krizzooo

Je moet die programma downloaden van 1 van die servers die je krijgt als ge op CLICK HIER drukt.
Daarna installeren en DAN pas op het computerke links bovenaan drukken . 

Posted by satanreleased

 

<< Home