MAFIA blog: I'm Stupid


I'm Stupid

Zo bekend deze goochelaar na het uitvoeren van zijn stunt met een rollercoaster.

At 00:01, Anonymous Anoniem said...

Dieje gast is geflipt, zo nipt dat da was 

Posted by Karlito

 
At 01:37, Anonymous Anoniem said...

Mooi "MovieShop" werk!
Fake dus 

Posted by Jerom

 
At 12:51, Anonymous Anoniem said...

Beste Bieme, webmeester van mijn hart, ik moet u er toch op wijzen dat het 'bekent' is. De goochelaar (hij) is onderwerp in deze zin. De stam van bekennen is 'beken'...om een werkwoord in de derde persoon te vervoegen doe je stam +t..."de goochelaar 'bekent'".

hoe vervoeg je een werkwoord?

derde persoon: stam+t
eindigt de stam op een -d (landen, (ik) 'land', dan voeg je er een -t aan toe (hij land+t)

voltooid deelwoord:
-als het werkwoord in de verleden tijd eindigt op -te (werken, ik werkte), dan schrijven we het vd met een -t (gewerkt)
-als het werkwoord in de verleden tijd eindigt op -de (plannen, ik plande), dan schrijven we het vd met -d (gepland)

Met alle respect, maar dat is echt wel basiskennis en, hoewel eenvoudig, wordt er veel te vaak tegen gezondigd.
Herlees het bovenstaande enkele keren en stel jezelf vragen terwijl je schrijft. Op den duur verloopt het vraagproces onbewust en maak je (bijna) geen fouten meer.



de vragen zijn o.m.:
-wat is het onderwerp in deze zin?
-spreken we over het heden of over het verleden?
-wat is de stam van het werkwoord (eindigt het op een -d)?
-bij voltooid deelwoord: eindigt het werkwoord in de verleden tijd op -te/-de?
...




succes, en voor de rest geen enkel commentaar, MAFIA rules the waves

joew 

Posted by chari

 
At 13:17, Anonymous Anoniem said...

duidelijk fake, zijn voet "verdwijnt" efkes in het treintje 

Posted by Anonymous

 
At 14:49, Anonymous Anoniem said...

kijk is naar dat verhaal boven je maar wat ik wou zeggen. zijn voet zit onder de karretjes omdat die niet rechdoor gaat staan de karretjes ok niet recht, zet beeld maar eens stop 

Posted by maarten

 
At 15:34, Anonymous Anoniem said...

hm, beetje jammer
als ze er iets langer aan gewerkt hadden, had het misschien nog gekunt, nu is het te duidelijk nep 

Posted by koekie

 
At 23:10, Anonymous Anoniem said...

lol wtf gebeurde nou op het einde, iets met ze schoen, maar ik kan het niet plaatsen 

Posted by Anonymous

 

<< Home