MAFIA blog: Call Of Duty 2


Call Of Duty 2

Link

At 13:14, Anonymous Anoniem said...

FTP link working @ 60 - 100kb
tested on 31 dec 05 13u10

ftp://

[CODE]Leech:leech@64.39.129.95:6464/Filled by rafaboss/CALL.OF.DUTY.2-DEViANCE/[CODE]

 
At 05:23, Anonymous Anoniem said...

volgens mij deugt het wachtwoord niet. Wie weet he????t

 
At 01:23, Anonymous Anoniem said...

wat is het wachtwoord bij filefactory????Ik heb hem wel binnen kunnen halen maar kan hem niet uitpakken

 
At 20:25, Anonymous Anoniem said...

dev-cod2.r40 ontbreekt bij uploadport!

 
At 21:30, Anonymous Anoniem said...

ik zeg het u als ge mij daarna een dvdke opstuurd met cod2 :)

rizkit

 
At 14:15, Anonymous Anoniem said...

Wat heb je hier aan? Bij het instaleren vraagt hij om een cdkey. Die staat nergens vermeld!!! Dus doe maar niet de moeite om te downloaden. Bieme zet de cdkey op de site anders.Is dit een mafia site of wat??

 
At 16:28, Anonymous Anoniem said...

Heel leuk, maar je hebt er geen zak aan. als je op internet wilt spelen dan is de key code al in gebruik. De singel player mode werkt niet om dat de orginele dvd er niet is. Wekt ook niet als een nieuwe dvd brand of virtual drive gebruikt. Met andere woorden waardeloos. Zet dan de link niet op internet. Echt mafia waardig. Maar niet heus.

 
At 00:07, Anonymous Anoniem said...

HIj wert afentoe wel. Weet iemand hoe je de singel play mode kunt spelen? Dus zonder dat hij om een orginele dvd vraagt? zijn er meer key code's te genereren?

 
At 16:22, Anonymous Anoniem said...

wel, via de ftp link werkt hij wel...
gewoon FTP-client gebruiken dus (FlashGet of FlashFXP bv) ...
CD-key staat in de *.nfo file (openen met Notepad)

De ISO-file mount je met deamon-tools, alcohol of een andere virtual drive...

En nee, online-gamen met een gehackte key? het zou zowiezo niet lang duren. . .

good luck ermee

 
At 02:42, Anonymous Anoniem said...

Hallo beste maffia site lezers. Ik probeer al een tijde je een kopie van mijn pc game cd of dvd te maken. Als ik het spel echter will spelen vraagt het spel ieder keer om de orginele dvd. Of ik nu nero alcohol of een virtule station gebruik Het will allemaal niet lukken. Ik heb al op internet gezocht maar ik kan er niet veel wijzer van worden. Kan het gewoon weg niet, of kann het zijn dat ik gewoon een beginnersfout maak? Bij instelling alcohol ofzo? Weet iemand meer???

 

<< Home