MAFIA blog: Seropositieve man in Big Brother


Seropositieve man in Big Brother

Na de zwangere vrouw duikt er ook een seropositieve man op in het programma. Brenda Van Quickelberghe, de moeder van Kenny, hoopt dat haar zoon het goed doet in het Big Brother-huis en "dat hij de taboes en onwetendheid rond HIV-besmetting kan opheffen."

At 12:32, Anonymous Anoniem said...

Dit noem ik triest.
Die homo's verzinnen elke keer iets nieuws om mensen aan te trekken.
Nou mij dus mooi niet.
Heb alleen de eerste BB gevolgt en ook dat maar voor de helft.
Wat is het volgende dat die gasten in BB proppen?

 
At 18:02, Anonymous Anoniem said...

ah wat maakt het nog uit dezer dagen.
Binnekort komt er zeker een middel voor op de markt.

De eerste persoon die resitief is tegen het virus is een paar maand geleden ontdekt...

 
At 22:50, Anonymous Anoniem said...

^^ Klinkt goed, kan ik ook eindelijk wat aan het mijne doen :)

 
At 08:14, Anonymous Anoniem said...

ik weet toch dat ik die kerel niet in't zelfde huis als mij zou willen hebben... ik weet dat de kans op besmetting zeeeeer klein is, maar ze is er wel!

 
At 09:59, Anonymous Anoniem said...

Iemand met HIV is niet per se een homo!

 
At 16:23, Anonymous Anoniem said...

Quote:"Die homo's verzinnen elke keer iets nieuws om mensen aan te trekken."
Reactie:"Iemand met HIV is niet per se een homo!"

Hij doelde op de "homo's", de makers, van big brother...

 
At 00:56, Anonymous Anoniem said...

Quote:"ik weet toch dat ik die kerel niet in't zelfde huis als mij zou willen hebben... ik weet dat de kans op besmetting zeeeeer klein is, maar ze is er wel!"

Meer kans dat ge door aliens ontvoerd wordt, er zijn heel veel mensen die geen r**t weten over hiv en aids, dus dees is ook wel een van de manieren om somiggen er iets over bij te leren.

Voor de rest, van BB krijg ik kotsneigingen alsook de rest van de meeste reality-tv, kdurf al niet meer in de gazet te kijken naar wat er op de tv is, tis allemaal dezelfde sh*t

 

<< Home